FÖRLÅT!

Jag är verkligen kass på o uppdatera. Veckan som vart har gått fort. Jag var sjuk måndag och tisdag så spenderade dagarna med o ligga i soffan o bara vila.

Var ute o gick med Z tisdag och onsdag då hon o J var i Götene. Passa på när hon e nära ;)

Sen har de som vanligt bara vart jobb resten av dagarna, torsdag, fredag, lördag och söndag.

I fredags va jag, I o P hos J o Z i deras stuga nästan vid Kållandsö utanför Lidköping. Vi spelade Gh och snackade lite skit :) Trevligt att man kan umgås med dom allihopa samtidigt, tycker de gick jättebra. Eller hur gumman?

Igår så kom Sara till mig efter jobbet så vi åkte in till stan o köpte kinamat o hyrde Saw 3 och Saw 4. Kikade på dom och slappade. Jag somnade under Saw 4 så missade typ hela den filmen ;) Inget mig emot. HAHA!

O nu är jag på jobbet. När jag slutat så ska jag och Ica in en snabbis till stan o kika på ett par skor, ska in till stan o shoppa på tisdag också ;)

På tisdag är det begravning, jobbigt men ska bli skönt o ha en plats att gå till där hon ligger och har det bra. Iofs är inte urnsättningen förrän om 3 veckor men de ska bli skönt o slippa denna knuten i magen. Ska bli skönt o ha begravningen över, då är det värsta borta!

Nej nu ska jag jobba en sväng. Jocke kommer om 1 1/2 timme så får slappa tills de att han kommer för sen ska jag köra med honom! MOHAHAHA!

// fia . mormor <3


(J o Z lilla skitunge Nora, hon är verkligen världens sötaste)

Kommentarer
Postat av: Z

Det var trevligt i Fredags =) Får göras om någon gång. O du, vår stuga ligger på Kållandsö ;) inte nästan vid ^^



Men nu e de snart dags för dagis här!

2009-09-21 @ 08:32:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0