:(

Har en klump i magen. De känns som den stora klumpen i magen försöker komma ut genom halsen på mig. Känner mig spyfärdig och är heeelt slut i kroppen o har huvudvärk :/ 

Imorgon är de begravningen. Som jag skrev tidigare ska de bli skönt att få det gjort men det är sååå himla jobbigt. De va 8 månader sen vi satt i Töreboda kyrka och den gången var de min morbror som fick sin sista vila.

Det är tufft att inom loppet av 8 månader förlora morbror(endast 41 år gammal) och mormor(74 år gammal). Livet är jobbigt och detta har tagir hårt på mig och min familj och hela min släkt. Ingen vill genomgå detta, en sak som är väldigt säkert..

VILA I FRID UNDERBARA MORMOR! Saknar dig så otroligt mkt redan! <3<3<3<3<3<3<3



Kommentarer
Postat av: sara & santos

Sånt är aldrig lätt! Och jag tror dom har det bra uppe i himlen också! Tillsammans<3

2009-09-28 @ 15:49:13
URL: http://saantos.blogg.se/
Postat av: Evelina

åååh !!! jag förstår dig, det är så jobbig tid. Men tro det eller ej i framtiden kommer det kännas lättare, efter man bearbetat det och det får lov o ta tid. styrkekramar till er!!!

2009-10-03 @ 23:51:10
URL: http://evielajna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0