Torsdag

O som vanligt är jag kass på o uppdatera :D Haha. Denna veckan har också gått fort.. O imorgon e de fredag och sen helg.. O i helgen är jag ledig!!!!

Igår va jag i stan med Malin o Max. Vi kikade på lite babykläder till Maxen o så va vi inne på Expert o köpte en kabel så jag nu kan se på allt jag laddat ner i datorn på tvn. Underbart :D Blev en fika också med Noris och hennes föräldrar på Ritas. Massa gott med banansplit säger jag bara :D Sen va Svea och Sara här när jag kom hem. Min kära pojk va själv i nästan 4 timmar, duktig kille :)

Idag så tog jag o slutade tidigare från jobbet för möbelfirman Bröderna Anderssons i Töreboda hade extra erbjudandet och öppet till midnatt. (18-24). Så jag o mamma åkte dit och kikade lite. Jag som egentligen inte skulle ha något köpte mig ett vardagsrumsbord med 6 stolar och 2 assnygga taklampor o ha över de samt 3 ljuslyktor i den lila som jag ska ha i vardagsrummet :D Nu fattas bara den perfekta mattan!

Blir o skruva ihop möblerna i helgen sen blir de chillning på hööööögsta nivå. Jag är trött, fråga mig inte varför. Och är glad att jag ääääntligen ska få sova ut utan att känna mig tvingad o gå upp :D Ska bli skönt med helg. Ska dessutom plöja igenom "Greek" säsong 2 och kika en gång till på "Harry Potter och halvblodsprinsen" och "Transformers 2 - revange of the fallen". Såg ju Potter på bio och Transformers 2 i dålig kvalité men har fått ner båda med bra kvalle och svensk text, LYCKA :D

Nej nu ska jag göra klart mitt Cafe world och skörda, plöja och så i min farmville o sen sova! Ha en trevlig kväll!!!

// fia . min perfekta lägenhet är snart ännu mer perfekt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0