Torsdag!

Sitter i soffan o halvglor på "Våra bästa år", de en sån serie som verkligen har existerat i evigheter. O alltid är de någon som dör, någon som har hemligheter osv. Det är serie som man tröttnar på för den är så himla överdriven hela tiden ^^

Någon som också sett "Days of our lives?"

Igår va min söta kusin här o hennes Joni. Vi raclettade, kikade på Twilight o efterlyst o bara slappade. Närm klockan var 22 så va vi trötta allihopa så dom åkte hem o jag och Tyson gick o la oss. Tyvärr kan jag inte sova för jag bara hostar slem hela nätterna så inatt blev de ca 2 timmars sömn. Inget kul ska jag säga er :/

Någon mer än jag som är förkyld? :(
Är inne på min andra vecka..

Ne nu ska jag städa, duscha, glo på tv o laga lite mat innan jag börjar jobba kl 14. Inte sugen på att jobba idag men de är eftermiddag idag och förmiddag imorgon sen är jag ledig lördag o söndag :)

// fia . host host host


Kommentarer
Postat av: ღ Sabine

haha jag kollar jämt på våra bästa år när jag är sjuk

2009-10-29 @ 11:12:53
URL: http://enibas.blogg.se/
Postat av: gotteochvi♥

SV; THAI ÄR NICE, OM MAN ÅKER BORT FRÅN TURISTSTRÄNDERNA! DÅ KAN MAN HITTA RIKTIGA PARADIS! ANNARS ÄR BRASILIEN EN HIT!

2009-10-29 @ 19:30:42
URL: http://gotteochvi.blogg.se/
Postat av: sophie

Jag ser på days of our lives varje dag nästan, om inte skolan kommer ivägen. Jag har iaf följt den i år och dar.. och den är lite överdriven, händer alltid något.. men den är bra:)

2009-11-12 @ 16:30:07
URL: http://colourmyworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0