Söndag.

Ibland e de konstigt hur snabbt veckan går. Redan söndag.

Veckan som vart då. Har såklart jobbat som vanligt ;)

På måndagen gjorde jag inget speciellt.

I tisdags kikade jag på de 2 senaste Johan Falk filmerna, National Target och Leo Gaut. De förstnämnda av dom var, enligt mig, den bästa av de filmerna än sålänge!

På onsdag förmiddag va jag med Z på hennes UL. De va en häftig upplevelse o se den lille kabraten buffa omkring därinne :) o på kvällen va jag med Emma o käkade gott på pims.

I torsdags så var jag faktiskt ledig och var i Tboda på eftermiddagen för urnsättning av min mormor <3

Fredagen spenderade jag med Ica på bion i Skövde. Vi kollade på "Fame" som jag tyckte var sådär faktiskt.

Igår jobbade jag, hade en jävla massa kunder. Va själv o jobbade för två typ. Var nog aldrig vart så många kunder när jag jobbat någonsin föruit. Va riktigt nöjd med dagen! J o Z kom förbi o hälsade på o de följde med mig hem efter jobbet så dom kollade på när jag bakade en tårta.
För igår på kvällen va jag, mamma o pappa o firade Anders födelsedag med hans son o hans föräldrar. Vi kollade på fotbollen. Jag misstänkte att Sverige skulle loooosa så jag tippade faktiskt 1-0 till Danmark, blev hela 112 kr rikare på 10 kroners insats ;) Tråkigt att VMchanserna e borta nu, alltid roligt o se på fotboll på somrarna!

Idag jobbade jag en stund på morgonen(fast jag egentligen skulle vart ledig o soooovit) sen åkte jag med mamma o pappa till morfar där vi gjorde käk o jag slappade i soffan. Sen när jag kom hem så har jag röjt lite i badrummet och tvättat och kikat på en film..

De va väl min vecka. Nu ska jag kolla till tvätten och sen blir de duschen och sen sääääängen. Jag är vrååååltrött :( Jobb denna veckan också, e ledig i helgen iaf. UNDERBART :D:D

// fia . sooo long, miss me when I´m gone...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0