Serienörd..

Jag är en sån person som verkligen följer varenda serie som existrerar. Det är jobbigt för man spenderar väldigt mkt tid framför tvn/datorn. Men det är kul. Just nu följer jag:

- Greek
- NCIS
- 90210
- One tree hill
- Gossip Girl
- Greys
- DH


Ja jag har ju följt en massa andra serier också men har fått lagt ner några för man orkar inte ^^

Nej nu har jag sett de senaste Greek avsnittet. Riktigt bra denna gången så nu måste jag vänta en HEL vecka till nästa avsnitt kommer. Dock har jag redan smygkikat på ABC´s hemsida o jag gillar de jag ser :) Men dock är det sista avsnittet för säsongen, ORKA VÄNTA?? NEEEEJ!

Nu ska jag o Tyson nana, jobbar morgon imorgon o sen måste jag städa innan min kusin o hennes kille kommer hit. Vi ska racletta o kika på film :)

// fia . greeeeeeek

(FAN FÖRSÖKER LÄGGA IN EN BILD MEN DE FUNKAR INTE :@ )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0