Onsdag.

Och jag ligger i sängen. Lyssnar på musik o e trött. Håller på o bli sjuk :( Är tjock i halsen och slö i hela kroppen. Va jobbigt att jobba idag när man egentligen var heeeelt slut.

Glömde o berätta för er att jag inte åkte till Åre på arbetsinterjuven
. Jag ville gärna ha det jobbet men hade ingen som kunde ta hand om Tyson då jag inte kunde ta med honom upp så fick ge upp den chansen. Synd för jag vet att jag hade fått de jobbet om jag hade chansat o åkt dit. Men de kommer mer tåg, förhoppningsvis....

Ikväll har mamma vart här o pysslat i lägenheten o så har vi kollat på "Johan Falk-GSI". Tredje gången man ser den filmen nu, men gillar den :D

Nej nu ska jag nog sova. Ska egentligen vänta tills min stek på Cafe world e klar men har typ ingen batteri kvar i datorn och orkar inte hämta laddaren ;)

// fia . inatt ska jag drömma om Joel Kinnaman ;)

(MUMS! Han har en huvudroll i "Johan Falk" filmerna för er som missat de ;) )

Kommentarer
Postat av: Nicole Waattovaara

Haha, jodu!

Jag har alltid stora problem, men jag hoppas att jag lyckas hitta något iallafall :)

2009-10-25 @ 11:47:27
URL: http://waattos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0