"Greek"

Ååh har kikat igenom nästan 20 avsnitt sedan förra veckan. Började kolla på första säsongen och början av säsong 2 förra sommaren men de blev så många serier så den kom åt sidan. Men har kikat nu och det är heeelt underbart. Kolla på de <3<3<3




Någon som sett de? Hetingen Scott Michael Foster är med. Gooosh han gör de lite lättare o sträck kolla i måååånga timmar som jag gjort ^^


I helgen var jag ledig, skönt. Spenderade fredagskvällen i Lidköping. Va med Z o N och badade på badet och sen blev de Idol.
I lördags var jag med I o P i stan och handlade lite inför halloweenpartyt som är den 31 okt :D Sen va jag och hämtade mina möbler hos morfar och spenderade kvällen hos min moster o hennes gubbe. Åt räkmacka, NICE!
I söndags så va jag och mamma i stan och handlade lite saker till min lägenhet. Sen plockade jag ihop stolarna och pappa hjälpte mig med bordet.

Igår var de jobb och total slappning framför Greek. Idag jobbade jag förmiddag o sen va N, Z o J på besök. Sen har jag och Tyson bara grejat i lägenheten. Flyttat på blommor, bytt krukor, osv. Pappa va här på kvällen och satte upp mina nya lampor. Nu är de riktigt fint här. Nu saknas de bara mattor, lampor i fönstren och någon mer ljuskykta ;)

Ne nu blir de "Greek" innan sängen! Natti..

// fia . får drömma om Scott Michael Foster inatt. MUMS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0