Fredag.

O jag slutar kl 13 och sedan ska jag jobba extra idag på mitt gamla jobb inne i Skövde. Albrekts Guld. Va ju snart 2 månader sen jag slutade därinne efter ca 16 månaders arbete. Häromdagen när jag pratade med chefen fick jag lite lust o jobba där igen men nu när man blev erbjuden o jobba så känns de inte lika lockande ^^

Men det är nog inte bara jag som inte kan säga nej till extra arbete även om man redan har ett heltids/deltidsjobb. Eller hur??

Nu ska jag städa lite i butiken och sedan kommer mekonomen med grejer till verkstaden så då får jag fixa de innan jag slutar. Känns som denna dagen kommer bli låååååång.

Pappa berättade en rolig sak igår och jag hoppas verkligen att jag kan övertala honom att ta detta. De skulle bli bra för oss allihopa i familjen!

Ne nu ska man fortsätta jobba! ^^ Hehe!

// fia. hard work work



Kommentarer
Postat av: Tobias

Det kan man säga ;) god morgon, hoppas allt är bra med dig!

2009-10-30 @ 10:31:53
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: ღ Sabine

ha en fin fredag :D

2009-10-30 @ 11:21:48
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0