Dåligt med uppdatering som vanligt..

Men har legat sjuk/frisk om vartannat här de senaste dagarna. Inget kul men nu e febern ÄNTLIGEN borta... :)

Jobbade torsdag, fredag, lördag o söndag. O så idag då ^^
I fredags va Sara hos mig o vi kikade på film o softade som vanligt.
I lördags så jobbade jag sen lämnade jag Sara på hennes jobb. Sen va jag o hämta mina små kusiner i Varola o vi spelade GH innan deras föräldrar kom hem(som har spenderat fredagen o lördagen i Sthlm med mina päron). Hängde med en stund ner till mamma o pappa, kikade på en film.
I söndags jobbade jag, skönt att jag fick sova en extra timme. De behövdes kan jag säga er..

Ne nu ska jag plöja på farmville o servera stek på mitt cafeworld innan jag pyser ner o nanar. NATTI!

// fia . sjukling på bättringsväg


(Älskar verkligen mitt sovrum sen jag tapetserade om i somras)

Kommentarer
Postat av: Z

Ditt sovrum blev verkligen kanonbra!

2009-10-26 @ 23:42:57
URL: http://tindrali.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0