Åre.

Fick ett väldigt oväntat samtal igår. De var från storulvåns fjälltstation i Duved(Åre). De ville att jag skulle komma upp på en arbetsinterjuv. Så nästa lördag ungefär runt kl 23 på kvällen rullar bilen från Timmersdala, drygt de 80 milen( o ca 13 timmarna) upp till Åre för o sen gå på en arbetsinterjuv på ca 30 min o sen hem igen yttligare 13 timmar.

Anders o Peter ska vara mitt resesällskap. Vill bara åka upp o testa, vill se om man kan få ett jobb eller inte. Har nämligen gått på 4 arbetsinterjuver i mitt liv och jag har fått 4 jobb också så vill hålla statistiken uppe såklart ;)

Visst ser det mysigt ut? :) Man blir ju riktigt sugen på o verkligen flytta någon annanstans bara för ett tag o jobba. Min Tyson följer självklart med om de blir ett jobb däruppe!

Ne nu ska jag pysa ner till mamma o pappa. Min kusin kommer o lämnar min morfar om en stund så vi ska ha en liten familjemiddag ikväll. De ska bli mysigt. Är ledig HELA HELGEN! SKönt. Ska städa lägenheten, bilen och bara slaaappppaa!

// fia . ledig helg :D

Kommentarer
Postat av: Amanda

Klart du ska ta det om du får det=).. Åre är en helt underbar stad/by:).. Kram

2009-10-03 @ 00:30:44
URL: http://dreaams.blogg.se/
Postat av: Evelina

Jag håller tummarna för dig så det går bra både på bilfärden o på interjuven :-) skulle väl vara mysigt o det såg väldig hemtrevligt. Du kan ha med dig hund allså? såå bra!!! ha en skön ledig helg det har jag, lugnt o stilla! /Evelina

2009-10-03 @ 23:48:30
URL: http://evielajna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0