Vart tog vår vänskap vägen?

Ja. De senaste året har jag förlorat flera nära kompisar av olika anledningar. Usch vad jag saknar dom!

Jag vet att jag kan vara dryg, elak, bitchig och e väldigt hård när de gäller vissa saker. Men jag har bett om ursäkt och förlåt för allt. Om ni bara visste hur mycket jag saknar er! Alla tre. Ni var verkligen tre av mina allra närmaste kompisar och nu pratar vi inte ens med varandra.

Usch sitter verkligen här med gråten i halsen. Kollar på gamla kort. Vilka minnen. Vilka roliga minnen jag har med er. Nu vill ni inte ens prata med mig. Usch vilken hemsk människa jag känner mig. Även om det inte alltid är jag som vart den elaka personen i de hela.

Jag önskar att man kunde spola tillbaka tiden o göra allt rätt som det var förut. Att vara utan er tre känns idag, känns otroligt tomt... Ni betyder fortfarande mycket för mig och jag hoppas att vi någon gång faktiskt kan umgås!

Ne nu ska jag inte deppa mer. Jag får försöka lära mig av mina misstag :( Jag vill inte förlora någon mer av mina underbara vänner. Då kommer jag bryta ihop totalt!

// fia . vilka minnen



( Saknar inte Ica såklart utan den tredje personen är Malin H. Men ni som känner mig vet såklart vilka det handlar om )

Kommentarer
Postat av: Ica

It´s never to late...

2009-11-24 @ 23:07:45
Postat av: Z

Som ica sa.. det är aldrig försent..



Se hur det var mellan oss och hur det är mellan oss nu =)



Tror Nora hälsar till dig ♥

2009-11-25 @ 10:14:32
URL: http://tindrali.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0