Ullared.

Va där i lördags! Åkte kl 04.15 från Ica ner till Mullsjö. Där mötte vi Johan o Z o satte oss på bussen till Ullared. halvsov hela vägen ner. De va skööönt!

Väl nere så fick vi köa i ca 15 min, helt okej! O jag som inte skulle ha så mkt handlade för något otroligt mkt! Inte så kul för plånboken men kul för mig med en massa nya saker. Nu vill jag ha jul så jag kan ta upp alla min julsaker :D En jättelyckad dag!

Fredagen va jag hos Ica o Polly på kvällen. KIkade på idol o somnade sent, Blev bara 3 timmars sömn innan vi åkte!

Igår så städade jag hela dagen. En riktigt ren lägenhet bor jag i nu! Tvättade också flera maskiner. De känns skönt o bo i en ren lägenhet o ha en massa rena kläder och underkläder :)

Sen kom Malin på kvällen o vi kikade på "Harry Potter och halvblodsprinsen" sen så snackade vi en bra stund. Kul o träffa henne igen :)

Idag har jag jobbat mellan 10.45-13.15 o sen 16.30-19.15. Min mamma har vart hos sin psykolog så därför blev de lite delat med jobb idag! Va iaf ute 1 timme o gick mellan jobben.

------------------------------------------------------------------------------------------

Jag måste tillägga att jag känner mig så pigg och glad. Jag mår bra. Jag är pigg på morgonen när jag går upp och jag känner mig glad i hela kroppen. Detta beror på att jag bytt livstil. Med mat och motion.

Jag vägde mig idag. Jag har gått ner 2.5 kg på 1 vecka. 2.5 KG. Det gör mig så glad. Nu hoppas jag att de kommer fortsätta med 1 kilo i veckan iaf. Har inte ätit något godis/fika/dricka på 8 dagar. Men jag känner inte ens något sug efter de heller. Jag är nöjd!!!

// fia . Don't stop believin'




(Denna låten gör mig hela underbart glad)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0