Tyson 1 år!

I torsdags blev min pojk 1 år. Tänk va tiden går fort. MIN ÄLSKLING!



Visst är han så underbart söt?


Hann dock inte fira min älsklings födelsedag för jag jobbade hela dagen men han har fått massor med leksaker o grejer!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ringde tre idag också. De stod att min mobil var bunden tom 4/12-2010 fastän att jag bara band mig för 18 månader. Så de hade blivit fel och jag passade då på att beställa en ny. Beställde en Nokia N97 eftersom min Sony Ericsson krånglar som vanligt. Men fick nu ett sms att jag inte kan beställa den för den 2/12 så får vänta lite mer än 1 vecka men snart har jag min drömtelefon :D



Snart blir du min :D Som jag väntat och längtat.  "Bara" två veckor kvar!


Nej nu ska jag in till Skövde o handla lite julgransgrejer osm tex, fot, stjärna, ljus och matta. Sen behöver jag en julstjärna till mina vardagsrumsfönster!

// fia . Tyson och Nokia N97!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0