Söndag..

Idag har jag softat hela dagen. Va hos Ica o Polly o åt lite bakismat och sen har jag vart hos mamma o pappa. O nu kikar jag på tv och ska snart göra pannkakor :D

Igår hade jag en lång o intensiv dag. Dagen började med att jag åkte till Trollhättan med Z, J o F på en mässa. Fick en hel del bra info för J o Z skull. NU e de bara o vänta o läääängta tills den dagen kommer!

Sen blev de en tripp till Skövde för o göra sig iordning för festen. De blev en hel del sminkande o hårspray o sen åkte vi till Ica o Polly. De va en rolig kväll och riktigt lyckad fest. Kom hem och somnade inte för jag bara hostade :/

Imorgon blir de jobb på eftermiddagen, hoppas på o få en tid hos vårdcentralen innan dess. Hostade så jag spydde inatt, mindre roligt ska jag säga er!

Hur var er Halloween??

// fia . leoparden ^^




( Antaligen den fulaste oufiten igår, den stod jag för ^^ )

Kommentarer
Postat av: ida myrin

sv: så lite :)

2009-11-01 @ 23:34:52
URL: http://myrins.blogg.se/
Postat av: Daniel

Hade säkert lika mycket krabbis som du! ;)

2009-11-02 @ 09:13:21
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: ღ Sabine

haha jo men som jag skrev, och jag är ju faktiskt rökare så jag vet ju iaf hur jag och säkert flera funkar; behöver man köpa cigg oftare, för jag röker i alla fall inte mindre för att det är en cigg mindre, snarare mer eftersom jag köper ett nytt paket oftare..

2009-11-02 @ 12:12:33
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0