Seg uppdatering.

Som vanligt så glömmer jag av att uppdatera.

I helgen som var så jobbade jag. Inte så roligt men pengar :) På fredagen va jag o Ica hos Emma i stan o käkade pizza o spelade spel :) På lördagskvällen va Malin L här. Riktigt kul o träffa henne. Va riktigt längesen sist :( Söndagen spenderade jag på jobbet och kvällen va jag på farsdagsfika hos mamma o pappa o åt våfflor. MUMS!

I måndags började jag ett lite lättare liv. Blev medlem på viktklubb.se som är en del av aftonbladet. En sida där man sätter upp sitt mål med viktnedgången, där de hjälper till att fördela maten och kalorierna. Jag ska äta ca 1672 kalorier om dagen för att tappa ett kilo i veckan.

Tanken är att jag ska gå ner 35 kilo totalt. 35 jävla kilo på 35 veckor. Dock är jag supernöjd om jag gått ner 20 kg till sommarn. Då ska jag ska passa i en klänning o vill se bra ut :) Men visst tackar jag mig själv om jag har gått ner mer.

Men det går bra att äta ofta o mindre portioner. Jag som typ åt frukost som lunch o så någon smörgås och massa gotta till middag/kvällsmat tycker det är jättekonstigt att äta ofta. Men de funkar.

Var ute o gick 1 timme i måndags och tisdags. Och igår gick jag till Ica o Polly. De tog 1 timme och 40 minuter. Så idag mår fötterna bra. Haha. NU ska jag göra lite mat som jag ska ha sen. Och en 30 minuters promenad så blir de en 30 minuters promenad ikväll också efter jobbet!

// fia . lite lättare snart(förhoppningsvis)..



( Hade en liten nostalgitripp i somras o tog på mig min studentmössa )

Kommentarer
Postat av: Z

Du är duktig gumman <3

2009-11-12 @ 11:00:25
URL: http://tindrali.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0