R.I.P min kära mobil..

Min telefon la av igår. Den är inte ens 1 år gammal. Tycker det är så tråkigt. Alla nya Sony Ericsson är verkligen dåliga. Jag är helt chockad över att min höll så här länge faktiskt. Blir o ringa till tre o gnälla lite och hoppas på en ny telefon så fort som möjligt.

Just nu har jag min lila Sony Ericsson k770i som extra telefon. Går ju inte o vara utan en mobil liksom ^^


Den lila e den jag har nu som extra telefon.
Den svarta är min telefon som är sönder.
O den silvriga är den som jag vill ha!


Inte lätt o hitta en mobil i denna mobildjungeln. Älskar SonyEricsson men min bror säger att NokiaN97 är en riktigt bra telefon!

// fia . ny telefon ?

Kommentarer
Postat av: ღ Sabine

men kul med ny telefon ;D

2009-11-05 @ 07:43:58
URL: http://enibas.blogg.se/
Postat av: Tobias

Ja precis, hade varit coolt att bo så :D

2009-11-05 @ 22:02:01
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0