NEW MOOOOOON!

Var på midnattspremiären i torsdagsnatt. Hade platser längst upp i sofforna(lätt de goaste platserna i hela salongen).

Detta handlar "New moon" om för er som inte vet:
New Moon är en amerikansk film som har premiär den 20 november 2009 i USA och Sverige. Filmen är en fortsättning på Twilight och är liksom den baserad på en bokserie om Edwards och Bellas kärlek, den är skriven av Stephenie Meyer.
(Taget från wikipedia)

Jag tyckte att filmen var sjuuuuuukt bra. Den missade inte så mycket från boken. Eller det kanske är jag som inte läst boken på länge o har glömt ^^

Den får 5/5. Tycker den va så löjligt bra. Nästan bättre än "Twilight". Nej den är fan bättre än "Twilight".



Är det någon mer än jag som sett den? :D Tror de.


// fia . ge mig en Edward och en Jacob!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0