Inflammation...

i strupen. Påbörjan till lunginflammation löd domen efter ett besök hos vårdcentralen i måndags. Så just nu äter jag antibiotikatabletter som jag ska göra nu fram tom nästa onsdag. Men nu mår jag bra, har ont i lungorna när jag anstränger mig men det kommer väl vara så tills jag e riktigt frisk!

I måndags va jag uppe med min mamma hos min morfar. Han mår inte så bra efter att min mormor gått bort och det är svårt o se att han lider :'(

Igår så jobbade jag och sedan hade jag en myskväll/filmkväll med mig själv o Tyson. Vi/jag kollade på Johan Falk filmerna 5 & 6 och sedan "La gigolo" med Ashton Kutcher. Den sistnämnda var inte så mkt o hurra över.

Den sista Johan Falk filmen var kanonbra. Men va jag grät i slutet, den är verkligen sorlig :( ingen mer Frank Wagner. Tur att "Snabba cash" kommer snart så man kan se snyggingen Joel Kinnaman i den. MUMSI!!!

nej nu ska jag städa. Dammsuga, tvätta, duscha, moppa, damma osv. De e ju sååååå roligt. Börjar kl 14 så får skynda mig ^^

// fia . de fredlösa


Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag och mina vänninor är precis likadana. Frank vår svenska hunk :) Vi kan inte längta mer till Snabba Cash, haha :) En fröjd för ögat minsann :)

2009-11-12 @ 16:15:00
URL: http://jennza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0