GLEE!!!

Ni som missat denna underbara serie. Den går kl 21.00 på tv4 torsdagar. Första avsnittet sändes i torsdags och jag är HELT såld! Laddade ner de 9 avsnitt som släppts och har nu kollat tom avsnitt 7 men vill inte kolla mer förrän jag vet att avsnitt 10 släpps. Måste ha något o se fram emot!!



GLEE HANDLAR OM:
Will Schuester är en optimistisk gymnasielärare som bestämmer sig för att sätta ihop en musikalklubb på skolan. De som anmäler sig till gruppen är ett gäng utstötta elever, men Will utmanar dem att utveckla sin talang.
(text tagen från tv.nu/glee)

GLEE LÅTEN
(LYSSNA PÅ DEN LÅTEN, HELT UNDERBAR)

Nu ska jag sova. Snart vart vaken i 20 timmar. TRÖTT! Berättar om min dag i Ullared imorgon!

// fia . Don't stop believin'. Hold on to that feelin'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0