Förra veckan!

Dålig uppdatering som vanligt!

Måndagen: JOBB JOBB JOBB!
Tisdagen: JOBB JOBB o en svängande till Lidköping till J, Z o N :D
Onsdagen: JOBB JOBB och så va Malin hos mig o kikade på film!
Torsdagen: JOBB på tappen, powernap o de senaste avsnittet av "Glee" och sen JOBB i stan. Sen hem till Emma, kikade på "Twilight" och sen va de midnattspremiären av "New moon". TYSON blev även 1 år denna dagen!
Fredagen: JOBB och sen kom Sara hit, vi kikade på film.
Lördagen: JOBB och sen slappade jag och Sara framför tvn.
Söndagen: JOBB och sen va jag och Sara på "New moon"(andra gången på 1 veckan för min del) och sen slappade jag och Tyson resten av kvällen :)

O nu är de måndag igen. Vägde mig idag. Bara 0,5 kg neråt :( TRÅKIGT. Vill att de ska gå fortare men då får man börja med soppor eller shakear och det vägrar jag att göra, det smakar skit!! Jag vill äta gott(som jag gör nu).

Har inte ätit godis på 2 veckor idag.
Jag e impad av mig själv. Jag som har ett sånt sockerberoende egentligen. Men de går bra faktiskt :) Jag e så nöjd. Ska nog unna mig lite godis i helgen!

Ne nu ska jag skriva om en rolig nyhet och om New Moon filmen!

// fia . New mooooon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0