Torsdag o fredag

Kom ner till Vabrberg på torsdag runt 5 tiden. Fick då till mina föräldrars husvagn för o plocka upp mina saker samt få se Tyson helt överlycklig efter att ha varit borta från mormor o morfar i 3 hela dagar. De va ren lycka där.

Sedan så grillade vi och drack lite cider osv och hade en lugn och mysig kväll, min kusin Katrin o hennes kille o hans son var nere också, jättekul för dom ser man inte så ofta tyvärr :(

När jag vaknade på fredagen var det varmt fastän att klockan bara var 7. Men de blev en tripp till Ullared med min moster, min kusin och Jonathan. Jag som inte skulle handla något kom ut med 3 påsar iaf, fast denna gången var det mest tröjor och lite till lägenheten.

Efter Ullared gick vi ner ett stort gäng till stranden(där man också får ha med sig hundar) så de blev att man va i och badade hela 3(!!!!) gånger. o Tyson också. Han va så söt när han simmade. O när man lyfte upp honom så simmade han i luften. Men han verkade gilla de. Så han va helt slut resten av dagen sen.

På kvällen gjorde vi oss iordning och grillade korv och sedan blev de crousing. Eftersom jag tycker det är kul att köra bil och kolla på andra bilar så fick jag(som vanligt) äran att köra.

Crousingen var seg, de fanns bara en väg in och de tog sin lilla tid. Vi flyttade oss ca 5 km på 1 1/2 timme. Då kan ni förstå att de va mkt folk. Men sen när man väl var nere i Varberg City så lossnade det lite och de va väldigt mkt folk och väldigt fina bilar :)

Kom hem vid 1, halv 2 på natten och precis när jag gick o la mig så började de regna :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0