Torsdag morgon

och om några timmar så åker jag till Varberg :D I helgen är det som sagt "Wheels and wings" och jag antar att jag inte är den enda som ska dit ^^ Mamma o pappa är redan där nere o väntar på mig och Tyson. O imorgon blir de Ullared :D

Sitter just nu på tappen och äter frosties och mjölk. Ni vet, "Dom är great?" eller va fan dom sa!

Dock är det 33% mindre socker i dom nu och jag kan säga att de känns på smaken.
 
Igår efter jobbet så gjorde jag inget speciellt. Jag och Sara kikade på "Harry Potter och fenixorden" och sedan på "surfers dude"
HP tycker jag ju är bra och Surfers dude var det också, kolla in dom!

Ses vi nere i Varberg?

// Fia . bara några ynka timmar innan jag är ledig i 3 hela dagar!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0