Söndagen

Igår så vaknade jag vid kvart i 9. Då var alla redan i full gång att packa. Så började packa och vid 11 så var vårt sällskap på väg hem. Jag och Tyson tog och la oss i baksätet, hade med mig mitt täcke o mina kuddar och jag sov hur bra som helst.

Stannade precis innan Alingsås för en pissepaus och sedan precis innan Vara för o käka lite mat. Sedan sa vi hejdå till de andra 3 bilarna och åkte hem.

Väl hemma så blev det att bära upp alla saker och plocka upp de. Blev 4 gigantiska klädhögar också, hann faktiskt med och tvätta 3 högar innan Sara kom.

Så igår kom Sara igen, hon ska stanna hela veckan eftersom denna veckan består av jobb på Albrekts. Sen så hämtade vi upp Hanna och sedan Sanna och så mötte vi Ica o Polly så gick vi på bio.
"Harry Potter och halvblodsprinsen"
Jag som är ett riktigt Harry Potter fan och har väntat på filmen hur länge som helst(den skulle ju haft premiär i November egentligen) var riktigt förväntansfull.

Jag tycker att filmen var bra, inte lika "mörk" som jag tycker att boken är. De va väldigt mkt kärleksintriger men jag tyckte filmen var väldigt bra gjord och jag skulle kunna tänka mig att se den en gång till utan problem :) Den får 4,5/5 av mig.

De är en scen i filmen då man blir skrämd, jag satt och höll i mig godispåse och när den grejen dök upp blev jag livrädd så påsen flög typ 1 meter upp i luften och jag skrek. Polly sa att de enda han blev rädd för i den scenen var mitt skrik(undra om de va många mer som hörde de ^^).

Men jag tycker ni ska kolla in filmen. VERKLIGEN SEVÄRD! Nu ska jag börja läsa den boken igen för det var en hel del saker som jag glömt bort :S



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0