Söndag

O jag sitter på jobbet. Detta är Ronnys helg egentligen men han kan ju inte jobba så då får jag göra de. Inget mig emot för det är bra med pengar och dessutom blir jag lätt uttråkad om de inte finns något planerat. Då är de bättre o jobba ^^

På tisdag får man lön, mina föräldrar e ju lite sega med o sätta in den men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge ^^ Dock är det mindre roligt o heta Sofia Blomkvist denna månaden då jag har räkningar på ca 15 000 för o vara nästintill exakt. Det är roligt o handla men mindre rolig o betala de i efterhand sen.

Men för de pengar jag spenderat har jag fått:
- En ny mini laptop 10,2"
- En ny himmelsängstomme
- Ett helt nytt rum i inredning samt tapetväg

Så denna månaden har jag verkligen unnat mig en massa. Men jag är mega nöjd, ni ska se mitt sovrum nu. Det är fint :D verkligen stor skillnad mot tidigare. Ska lägga upp bilder när jag fått upp allt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0