Sitter i soffan..

o lyssnar på Spice Girls. Sara satt och sjöng på en av deras låtar förut så nu var vi tvugna o lyssna på lite gamla låtar av dom :) Nostalgi säger jag bara, kommer ihåg när jag fick en grön magtröja med Spice Girls på av min kusin som vart i USA. De va ren lycka på den tiden ;)

Idag har jag jobbat. Erika som jag jobbar med e jättesnäll men vi jobbar vår sista dag ihop imorgon, tråkigt :( sen blir de o jobba med Lisa, Malin, Hanna och Lina istället.

När jag slutade var de värsta regnovädret, jävlar säger jag bara. O jag som bara har en vindrutetorkare för min på passagerarsidan är sönder :S Så idag blir de en innedag, skulle egentligen klippa gräset men fan de gick inte idag.

Så nu har just nu ett Harry Potter maraton, ettan såg vi i tisdags, igår såg vi tvåan och nu har vi precis sett trean och ska strax börja se fyran. :D

Ne nu ska vi kika vidare. Ha en trevlig kväll :D


// Fia ,. dirty diana


(Denna bilden tog jag i lördags när jag körde runt i Pontiacen på crousingen)

Kommentarer
Postat av: Sabine - Ab imo pectore

åh har du nån bild på den?

ja precis, familjen är ju en sak, för dem är man ju född med så att säga..

men förhållanden osv.. jag menar, folk skiljer sig efter 30 år tillsammans.. hur kul är det då å ha ett namn på sitt ex nånstans?.. jag skulle inte ens vilja ha något som var tillägnat mitt ex eller så. därför jag gör mina för mig själv :)

2009-07-23 @ 21:54:23
URL: http://enibas.blogg.se/
Postat av: Sara

Fin bild jue :D



Kram gó

2009-07-25 @ 00:19:09
URL: http://rizzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0