Regn

Jag skrev något om klarblå himmel förut, jag ändrar mig nu! Här regnar de så in i helvete för tillfället och jag hatar detta pissvädret :(

Jag och Sara har vart i Skövde en sväng och kikat lite. De blev en ny tröja från Gina och ett svart vanliga långt linne. Sen handlade vi lite mat och jordgubbar, dom ska vi äta ikväll sen :)

Just nu har jag en Tyson hos mig som är jätteglad över sin tuggsko som han håller på o biter i. Han har vart hos Maggan en stund så han är nog glad över att vara hemma. ;)

Nu så ska vi nog kolla på en film o "njuta" av de fina vädret. Sara hittade en film som verkade rolig förut så den fick man ladda ner. "Paul Blart - Mall cop" Hoppas att den är bra, ingen skräck blir det idag ^^



Kolla in godingen, han satt på min axel och ville gosa, han är ju något större nu än vad han var när jag fick hem honom precis. Imorgon blir han hela 7 månader gammal, grattis bebisen <3


Här är Tyson och jag på väg hem från Emmaboda den dagen jag hämtade honom. Vilken liten skit han var då :)

Nej nu ska jag kika på film!

// Fia . regn regn regn

Kommentarer
Postat av: Sabine - Ab imo pectore

precis.

plus att på restaurangen jag jobbade var dem grymt otrevliga mot sina anställda, iaf jag som var ny och inte kunde nånting.. trots att det var en lyxkrog. -.-

dock har jag inte fast lön nu heller,

eller jo, de första 3 månaderna har jag en grundlön.

å det har jag sen också, men jag får även provision, så om jag är riktigt bra en månad så kan det klirra till ordentligt ;) men det är kul för då har man något å jobba på för ^^

2009-07-13 @ 17:54:51
URL: http://enibas.blogg.se/
Postat av: Sabine - Ab imo pectore

ellerhur..

det tycker jag med.

första dagne jag jobbade där så var dem snälla å visade mig massa saker.

men sen trodde dem att jag skulle komma ihåg precis allt,

och att jag skulle kunna alla menyer och alla ingredienser,

fast jag gick sista året på gymnasiet å pluggade skitmycket.

dessutom jobbade jag typ bara 2 ggr i veckan, så jag fick ju inte öva så intensivt..

tycker det var riktigt dåligt tyvärr.



ja precis ;) det är ju drömnmen ;)

2009-07-13 @ 18:03:52
URL: http://enibas.blogg.se/
Postat av: Z

Jag uppdaterar faktiskt.. fast på en annan sida.. men skäms så för designen därför du inte fått den än.. men ska se om jag kan sätta mig o fatta lite nu :p

2009-07-13 @ 18:20:27
URL: http://znutte.blogg.se/
Postat av: Ida

Sv:

jaså? Här är det skit väder nu med :/ riktigt tråkgit är det :S

2009-07-13 @ 18:44:02
URL: http://idavarnamnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0