Ny bil?

Är så sjukt sugen på o köpa en ny bil. Har just nu en röd VW polo en 2003 med sjukt snygga fälgar o ett jävligt bra ljudsystem. Men man tröttnar ju..



Så ser den ut. Ska väl sätta ut den på blocket o se om man kan få något för den ;)


Är just nu i valet o kvalet mellan två olika bilar. Såg för ett tag sedan en orange Polo cross, alltså en sån polo som jag har nu fast i mini jeep modell.



En sån 2009 årsmodell. En TDI ligger på ca 190 000:-

Men de senaste så har jag kollat in en Honda civic R-type för jag tycker den bilen är snygg och dessutom har den en pigg motor(201hk, stor skillnad mot polo crossens 80).



En sprillans ny Honda, direkt från fabrik med diverse tillbehör som insynsskydd, skinnratt, sportstolar osv går på ca 240 000:-.

Dock är tanken att de ska finnas en ute på blocket för kanske 190 000:- så kan jag köpa den.

Så vilken tycker ni? Den oranga mini jeepen Polo Cross eller den sportiga svarta Honda Civic Type r? Eller ska jag behålla min röda polo med snygga fälgar? ;)

// Fia . i valet och kvalet

Kommentarer
Postat av: z

Jag tycker du ska behålla din röda bil :)

Spara pengarna istället.. till ett hus eller nåt annat ;)

2009-07-15 @ 13:50:37
URL: http://znutte.blogg.se/
Postat av: Ida

ja, Cola på sommarn, skit gott :D

2009-07-15 @ 15:35:59
URL: http://idavarnamnet.blogg.se/
Postat av: Sevmek

Jag gillar ju hondan, men de e ju den "äldre modellen" civic type-R det där och inte den ja trodde vi diskuterade för ett tag sen då bil kom på tal :P

2009-07-15 @ 22:56:07
URL: http://sevmek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0