Nu sover...

Nora. Har varit barnvakt åt henne, eller är fortfarande men nu sover hon(förhoppningsvis gott). Va i Lidköping hos Zenita o Johan vid kvart i 6 o dom åkte väl vid 5 över 6.

Nu verkar de som hon e vaken igen. Låter henne va o se om hon bara vaknade till lite lätt o somnade om direkt. :)

Hon har verkligen vart snäll ikväll, världens lugnaste bebis typ. Har inga problem o passa henne igen. Hon lekte för sig själv medans jag åt och sen har vi lekt ihop sen så åt hon e skål med gröt innan vi bytte blöja, borstade tänderna och bytte till pyjamas :)

Jag tror verkligen att jag skulle klara av mamma rollen väldigt bra, jag väntar tills jag träffar någon som jag kan bilda min egna lilla familj med :)


Ne nu ska jag kika på "My boss´s daughter" med Asthon Kutcher :)

/ / fia . supernanny ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0