Men ibland är jag snurrig..

Jag skrev igår att Tyson blir 7 månader idag. Pucko jag, han är ju född den 19 November så det betyder att han blir 8 månader på söndag. Idag, den 14 Juli har Tyson bott hos mig i 6 månader. Så nu har jag rett ut de hela ;)

Tisdag idag, om en liten stund börjar de hända grejer här på jobbet. Idag kommer DagAB med varor, sedan kommer posten med tidningar och filmer och sen kommer budbilen med tobaken. Så nu sitter jag här, lugnet före stormen som man kallar det. Har precis ätit frukost.

Inatt har jag sovit så jävla gott. Ska visa en bild på mitt nytapetserade sovrum sedan samt min nya himmelsängstomme, dock är rummet lite tomt och tråkigt för tillfället men de kommer komma upp hyllor osv snart :)

Förretsen kikade på filmen "Push" igår, riktigt bra, den rekommenderar jag er som tycker om filmer där folk är lite övernaturliga osv. Tom Sara tyckte om den så då måste den vara bra :)

Ska ni hitta på idag förresten??

// Fia . tänk om man vore övernaturlig

Kommentarer
Postat av: vesna

ja verkligen :P

2009-07-14 @ 19:08:02
URL: http://vesna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0