Lördagen

De regnade hela natten mellan fredag och lördagen. Skittråkigt eftersom andra crousingdagen oftast lockar mer folk. Dessutom så började Tyson spy mitt i natten och höll på en bra stund så de var bara upp och torka och gå ut med honom kl 5 på morgonen. :S

Eftersom de regnade så gick vi inte in på Swap meetet, jag hade tänkt o gå in o kika på lördagen för de va så varmt på fredagen men nu fick jag strunta i de. Så vi åkte in till Varberg centrum i spöregnet och kikade på torgmarkanden och i några affärer. Men ingen av oss va så jättesugen på att shoppa i ösregnet så vi åkte o köpte en korv o åkte tillbaka till campingen.

På kvällen så gick vi bort till min faster och hennes gubbe som hade hyrt en stuga. Det är ju lite mer rymligt när vi var 8 personer och en hund som skulle äta mat. Jag käkade fläskfile med svampsås, asgott :) o till efterrätt hade jag köpt jordgubbar och glass som jag bjöd mina släktingar på ^^

Sedan tog vi Urbans Buick in till stan för o kika en sväng men vi kom ingenvart efter 45 min så då gav vi upp och åkte hem till campingen igen. Tycker det var lite dåligt orgainserat då det på något konstigt vänster blev totalstopp hur länge som helst :(

Sen gick mamma och läste och pappa och Tyson somnade och jag satt o kikade på internet. O så beställde jag mig en mini laptop, en Samsung NC10 en rosa :D



Visst är den fin??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0