Igår

Så jobbade jag mellan 8-14 sedan städade jag och gjorde ordning uppe. Satte upp sänghimmelstyget och ny gardiner. Riktigt nice blev de. Ska köpa mer tyg så jag kan ha i taket också :D

Sen kom Malin och lite senare Ica o Polly. Ica o Polly stannade bara på snabbvisit, vi åt pizza o sen åkte dom hem. Jag och Malin tog  pratade en massa, vi har inte setts på evigheter.

Sedan kikade vi på "Angus, thongs and perfect snogging"
Fy fan vilken bra film. Verkligen en tonårsfilm men jag älskar såna filmer så jag blev helt kär i denna. Malin tyckte också den va asbra. Seriöst den bästa o roligaste filmen på länge! Får 5/5 av mig. O ett + för snyggingen Aaron Johnson ;)



Ikväll kanske man kollar på den igen. Haha så rolig tyckte jag den var. Men först måste jag sluta, klippa gräset och göra mat. hmm, fläskfile med pasta kanske? Tog upp fläskfile igår så den måste jag äta idag! ^^

Vi hörs senare!

// Fia . jag skulle gärna snogga lite med Aaron Johnson ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0