Bloggdatorn..

har anlänt och den är nyinstallerad och allt funkar som det ska :) Den är verkligen jättesöt, dock är det väldigt ovanligt med ett litet tagentbord men man lär sig efter ett tag.

Igår jobbade jag 13-19.30. Fanns massor att göra, vi började en ny kampanj idag, köp 3 betala för 2. Så hade en del o göra så tiden gick fort som tur var :)

Idag så jobbade jag förmiddag, ändrade planer i schemat. Det var tur det, stackars Erika hade aldrig kunnat öppna idag för hon har inte en aning hur man gör vid en ny kampanj. Sen va jag, Sara och Offa(min moster) på drive in bingo. Ingen vinst tyvärr :/

Imorgon och fredag blir det också förmiddagas pass. Imorgon ska väl jag och Sara kolla vidare på Harry Potter filmerna, vi kollar just nu på "Harry Potter och hemligheternas kammare". Sen ska vi göra kycklingsallad, mums!

På fredag ska jag vara barnvakt åt lilla Nora i Lidköping medans Z och Johan går på Harry Potter. Jag hoppas och tror att jag kommer klara det bra! Jag längtar till jag själv blir mamma, jag tror jag skulle bli en bra sådan.

Ne nu ska jag kika vidare på filmen och pilla lite på min nya dator :D

// Fia - ny dator <3

Kommentarer
Postat av: Du vet vem

Hade T-dala varit lite större så hade jag gärna gjort det.. men det är lite litet för min smak.. om inte annat så får jag nog aldrig den andre till att flytta dit :p



Men se om vi inte kan röra oss mot götene då blir det ju iaf lite närmare

2009-07-23 @ 15:38:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0