Välkommen till världen..

Malin lilla son. Han kom idag, vet dock inte vilken tid men jag vet att han är 51 cm lång och vägde något på 3700 gram. Har bara fått lite info. Får se om hon hör av sig så man får veta lite mer :)

Jättegrattis iaf, jag som chansade på att hon skulle gå över 12dagar. Hon gick dock bara över 11 ^^ Men jag trodde att de skulle bli en pojk o jag fick rätt. Nu längtar jag efter o få se den lille, sist jag "såg" honom låg han ju i magen och bökade runt :) <3



Tur att jag köpte kläder som va blåa o inte rosa då ;)

Just nu jobbar jag, dagen har gått förvånansvärt fort, slutar 16 så nu är de bara en liiiten stund kvar :D

Sen ska jag till Ica o Polly. Jag är hundfri idag, min lille goding är med mamma o pappa i husvagnen eftersom jag jobbar 8.3016.15 imorgon också! Adde är på besök så vi ska nog tillbringa hela kvällen med o snacka skit, kolla på film o äta god mat, precis så man vill spendera en lördagskväll :D Ska försöka tvinga med Johanna också ;)

Nej nu ska jag greja..

// fia . välkommen till oss lillen :)


Kommentarer
Postat av: D E L L A

sv; jupp, den andra boken :D

Allt bra?

2009-08-16 @ 01:28:25
URL: http://dellas.blogg.se/
Postat av: Sara

Vilken malin? :)

2009-08-27 @ 17:54:43
URL: http://sarath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0