Trött.

Usch skulle verkligen kunna lägga mig nu för natten. heeelt slut. De beror på att jag inte gick o la mig förrän efter 3 inatt o gick upp imorses o jobbade 8 timmar. SLÖÖÖ!

Igår va jag hos Ica o Polly. Va inne o köpte lite godis på Sigges också ;) Sen så va Adde, Robban o Bitta med. Vi grillade o snackade massa skit. Sen kom även Maria o Juha. Tjejerna satt försig o killarna satt ute o rökte vattenpipa. Mysigt :) Massa tjejsnack!

Sen så blev klockan ganska mkt så Ica följde mig ut men vi stod nog o pratade en 40 minuter. Vi ska göra en grej tillsammans, dock måste vi planera o verkligen kämpa för detta! Men hon är min bästa vän och vi klarar allt ihop om vi bara vill o de ska vi lyckas med denna gången! :D Du är bäst gumman <3


Pratade även en del med Bitta igår, riktigt skoj. Ska faktiskt till henne på matfestivalen på förfest, lite otippat men de kan bli kul :)

Ne nu ska jag ta o göra något o käka o sen bara sitta i soffan o slöööa. Jag o Sara har vart nere o solat också för en stund sen. Känns att man bränt sig lite på kinderna men bara o fortsätta, ska sola på onsdag igen ;)

// fia . min bästis <3



Kommentarer
Postat av: Sabine - Utan dina andetag

usch jag är trött jämt.. måste vara hösten

2009-08-18 @ 08:19:46
URL: http://enibas.blogg.se/
Postat av: Sabine - Utan dina andetag

ellerhur!!

jag har ju inte så bra timlön så det är värt det liksom :P haha

hade dom däremot köpt sängen som dem kollade på,

så hade det varit heeelt lugnt å jobba över!

dom kollade på våra lyxsängar.. och säljer jag såna får jag bonus ^^

2009-08-19 @ 11:20:40
URL: http://enibas.blogg.se/
Postat av: Sabine - Utan dina andetag

nu är tatueringen klar!!

bilder finns ;D

2009-08-20 @ 22:56:34
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0