Sorry..

de har vart en jobbig vecka. Aldrig kul o förlora en familjmedlem :( Men de e min mamma som mår värst så försöker göra allt så hon slipper o stressa över jobbet osv. Men imorgon börjar hon jobba igen, eftersom jag jobbar i stan..
Dessutom har vi avbokat resan till Tunisien. Johanna ville ju inte med i vilket fall o hade ju avbokat iaf o jag ville inte lämna min familj nu.. Tråkigt men får åka senare sen istället..

Aja nog om tråkigheter.. Har haft en bra helg iaf. Spenderade fredagskvällen på Matfestvialen o käkade lite mat o gick runt i regnet. Sedan körde jag o Sara min pappa till min morfar. Så skönt o prsta med honom. Sen kikade vi på film :)

Igår så jobbade jag först o sen åkte jag o Sara in till Skövde o handlade lite snabbt. Blev en Babyliss Icurl, en leopardtunika, benvärmare, bh, mössa och mascara :) Inte bra o handla under stress ;)

Sen kom Saras mamma och jag drog till Ica o Polly o gjorde mig iordning o sen kom dom också hem till sig o vi drog till stan och förfesten.

Bitta o Robban va värdar för gårdagens förfest o de va trevligt. Blev lite fina kort ;) haha. Sedan drog vi till stan o käkade mat. Mums. Men usch va dåligt jag mådde inatt av de :S  De blev taxi hem o soooova. Vaknade flera gånger o fick sitta på balkongen för o få frisk luft ^^

Idag har jag jobbat. 11.30-16 o sen va jag hos Ica o Polly en sväng, vi köpte thaimat/pizza o käkade de. Dock foick jag åka hem för Trixie löpte o Tyson blev helt galen, inte lätt o va pojk då ^^ Så nu e vi här hemma o slappar. Jag e trööött ;)

// fia - tröööötttt


(jag älskar dig min bästis)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0