Sorry över..

de senaste inlägget. Hade en extremt dålig dag i tidsdags. Hade jobbat från 7 på morgonen till halv 8 på kvällen och allt bara krånglade och hade gnälliga kunder o då tappade jag helt enkelt humöret på allt. På livet.

Dock känns allt för tillfället väldigt motigt. Jag mår inte bra. Stressar, jobbar, trött, deppig, osv. Jag känner mig konstant upptagen och när jag väl är ledig så är jag så himla trött att de enda jag gör är att ligga i soffan o tröstäta godis o dricka massa dricka o kika på film. Jag som skulle gå ner i vikt denna sommaren har istället gått upp 5 kg o de känns så jävla jobbigt :(

Men de blir skärpning from måndag. Då ska jag till Anders på en healingkur(kan behövas, va verkligen aslängesen sist). Då ska vi försöka få bort sockerberoendet och jag ska verkligen försöka.
 O de kommer säkert  o funka, dessutom är de inte lika mkt jobb på Albrekts de närmaste veckorna, SKÖNT! Det är nog de som har fått mig i en sån obalans, jag vill egentligen inte jobba där alls. Men ibland måste man göra sånt som man inte vill också!

Men nu ska jag inte deppa mer. E dock för jäävla bra på att göra de :( Gräva mig ner i min negativa tankar. Men ska berätta en rolig grej, men mer om de e nästa inlägg :)





Kommentarer
Postat av: Sara

Har du gått upp? :O

2009-08-07 @ 21:07:46
URL: http://rizzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0