Nattinlägg

Usch jag har faktiskt inte lagt mig i tid på flera dagar. Inte bra o jobba eftermiddag för då kan man ju sova lite längre ^^

Idag har jag iaf jobbat 3 timmar i stan. Va meningen att jag skulle jobba 13-19.30 men mådde dåligt o kände mig lite feberaktig så jobbade bara 13-16. Tror dock de bara är kroppen som säger ifrån o vill va lite ledig!

Igår kom Sara hit och vi kikade på "17 again", MUMS säger jag bara om Zac Efron som är min lilla celebcrush ;D Heting alltså! Filmen va dessutom bra så den rekommenderar jag :)

Idag kikade vi på "Ice Age 3", också bra, den rekommenderar jag också. Gillar animerade filmer. Shrek är favoriten hos mig.

Någon som sett Ice Age 3 eller 17 again? Va tyckte ni??



MUMS!

// fia

Kommentarer
Postat av: Sara

Han har fan blivit snygg, Zac :O

Usch va hemskt =P

2009-08-13 @ 01:24:14
URL: http://rizzy.blogg.se/
Postat av: sofiia

Jga såg 17 Again på bio! :D

den är rikigt bra :D:D

2009-08-13 @ 23:39:46
URL: http://xsofiijah.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0