Jag..

ska strax sova. Jobbar eftermiddag imorgon också eftersom min mamma ska hjälpa min bror att flytta. Så imorgon blir de jobb 12-19.15. Finns maaassooor o göra. Måste inventera klart, fylla på varor, hjälpa kunder(såklart) o massor mer. Inte lätt när man är borta en dag, då finns de massor att ta igen. "Tur" att man jobbar hela helgen...

Idag efter jobbet så har jag grejat hemma. Dock inte så mkt. Gjorde en hel del på förmiddagen innan jag började jobba. Skönt o ha en garderob till faktiskt o slänga in grejer i ^^

Har gjort rent akvariumet och flyttat de så imorgon bitti ska jag och Tyson in till djuraffären o köpa fiskar, växter och lite fina nya stenar. Har bara 2 stackars fiskar just nu o inga växter. Haha. Men imorgon blir de ändring på de.

Ne nu ska jag kika på "NCIS", efter de är de "2 1/2 men" och "How I meet your mother", o jag som skulle lägga mig ^^

// fia . grejar o donar



( Nu ser mitt vardagsrum heeelt annorlunda ut mot denna bilden )

Kommentarer
Postat av: Sara

Får se när jag kommer dit, om jag gör det på söndag kanske? :P

Jag måste, btw, hämtam in dator också ^^



Kram

2009-08-14 @ 10:01:16
URL: http://rizzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0