Helgen

har varit lugn. Man har liksom inget val när man jobbar hela veckan och hela helgen. Fast nu har de vart jobb non-stop sedan den 20 Juli så det är ju mer än 1 vecka o jag är faktiskt ledig min första dag den 7 September då jag åker till Tunisien :D De blir en hel del helger som ni kanske märker men det är ingen ovanligt. Jag har nog jobbat 80% helger av alla 100% helger som varit detta året ^^

I fredags så jobbade jag först på Albrekts mellan 13-19.30. Hade besök av supersöta Nora och Zenita på min rast :) På kävllen grillade jag, Ica, Polly, Hanna och Julia sen så snackade vi en stund o sen åkte dom och jag gick ner till mina föräldrar o pratade lite med dom :)

Igår så jobbade jag några timmar på albrekts sedan låg jag en stund i solen o läste lite skvallertidingar sedan föjde jag med mina föräldrar till Töreboda till mina kusiners mamma(dvs min morbrors fru). Pratade lite med henne om deras resa till Bulgarien.

För er som inte vet så dog min morbror i en hjärtattack i December förra året och detta har självklart vart jobbigt för hela mina familj och släkt men nu känns de som att alla verkar lite gladare men självklart blir de mkt tårar när vi ses och pratar om våran underbara Steffe :'( Saknar dig morbror <3

Sedan åkte vi en sväng till mormor o morfar och sen hem igen. Blev en liten snabbvisit iaf för o se att allt var bra. Träffade även min farmor en snabbis igår innan jag skulle jobbet. De tråkiga är att hon bara verkar bli sämre :( Varför ska folk dö för? Jag vet att man måste men det är så jobbigt :(

Ne inget mer om det. Blir bara jobbigt o tänka på.
Idag har jag iaf bara jobbat och grejat hemma efter jobbet. Brorsan var och hämtade projektorn så fick tillbaka min tv. Jobbigt att gå från 88" till 42" men de får väl gå. Just nu får jag ha 17"datorn till tv för det är ingen ihopkopplat än, får nog göra de imorgon :P

Ne nu ska jag och Tyson ut innan vi lägger oss :)

// fia - jag har blivit bortskämd med 88" projektor ;)



Kommentarer
Postat av: Tobias

okej nice :D ja den sägs vara rolig =)

2009-08-09 @ 23:18:20
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Sabine - Ab imo pectore

så söt vovve

2009-08-12 @ 14:16:46
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0