Åååh min..

nya favoritlåt, den är helt underbar..



Chris Daughtrys version av Lady Gagas Pokerface. Underbart fin! :)

Har förresten gjort om i mitt vardagsrum, nu är de bara städningen kvar som jag får göra imorgon ;D Har fått min TV, dvd, sorroundljud o boxer tillbaka nu. Så nu slipper jag kolla på datorn ^^
Nu måste jag bara handla lite saker till vardagsrummet, de lilla sovrummet o hallen så kanske min lägenhet känns helt perfaaaa!
 Inte för att jag inte tycker om den, jag ääälskar den men nu de senaste har den känts lite tråkig eftersom jag gjorde om sovrummet o ingen annanstans!

Ne nu kanske man borde sova ;D

// fia . pokerface


Kommentarer
Postat av: jenny

vilken bra version :) och det är lugnt att du tar bilderna. tänkte mejla dom till dig annars men när jag skulle göra det så krångla det :(

2009-08-13 @ 20:38:32
URL: http://deseodesire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0