Mån-sön!

Mån+tis: Jobbade, sov, kikade på tv och gjorde absolut ingenting. Va helt slut o mådde inte alls bra :(

Ons: Jobbade fm. Sen kom Malin Lj o vi kikade på film o åt god mat. Sen grejade vi lite i lägenheten innan hon åkte hem o jag kikade på "Private practice". Sen kom Malin H o vi åkte till stan för o gå på "Harry Potter o dödsrelikerna". Filmen va helt okej, berättar om den i ett annat inlägg! Väl hemma va jag tvungen o kika på "Private practice" för de va de sista avsnittet ^^

Tor: Upp o åka till lilla veterinären. Usch o fy. Både med Tyson o Maja. Men efter ca 1 1/2 timme så va vi klara. Vaccinerade båda två o Tyson fick klor klippta o vanlig kontroll. Maja skrek o rev mig o Tyson han hade panik så vi försökte sätta munkorg men den fick han av sig så fick ha en tratt på honom. Dessa små liven ^^ Väl hemma från djursjukhuset så vilade Tyson medans jag gjorde mig iordning för jobbet. Jobbade em o bokade London-resa :)

Fre: Upp o jobba tidigt :( När jobbet va slut så myste jag o Tyson i soffan hela dagen. De va ju trots allt hans 2 årsdag! Mitt hjärta <3 Tänk att han snart bott hos mig i 2 år? Heelt sjukt vad fort tiden går :) På kvällen åkte jag o Ica o hämtade upp Bitta o vi käkade en Supreme buffe på Thaihouse. Sjukt mkt mat o man blev helt sjuuuukt mättt. Sen hyrde vi två filmer, såg den första "frozen" först, va inget o hänga i granen. Sen började vi kika på "Taking chances" o då somnade både jag o Bitta efter typ 20 min så jag o Ica åkte hem då istället o sov ^^ Va inte hemma förrän ett o va helt slut! Började förresten brinna i min skorsten på kvällen. Helt sjukt så pappa fick vakta över detta när jag va i stan ^^

Lör: Upp tidigt o jobba! Hade mkt o göra, jobbade ensam som vanligt på helgerna :) Pelle va o la de nya golvet på golvet, blev asbra! Efter jobbet så gick jag till mamma o pappa o slappade i soffan. De åkte iväg o jag o Tyson somnade framför tvn i värmen :) Sen messade Ica o frågade om jag ville med till Mstad så åkte med henne dit. Köpte med en special pizza från prebende också: Kyckling, skinka, salami, championjoner, pommes o sås!! Assssgoooo va den :) MUMMA! Sen va mina mostrar hos mamma o pappa så pratade med dom innan de åkte hem o sen slappades de framför tvn, skön lördagskväll :)

Sön: Idag så va upp o jobba. Dagen gick fort då jag hade o plocka med hela tiden :) Efter jobbet så åkte jag o handla o slängde i tvätt. Sen gjorde jag mat, flygande jakob, sen käkade familjen! Sen så pyste de hem till sig o jag började greja uppe. Bytte lampor, plocka omkring på saker o plockade fram liiiite julgrejer ;) Sen gick jag ner o hämtade Tyson o nu sitter jag i sängen o ska sova, batteriet på datorn dör snart iaf!

// fia . 1 månad kvar tills man blir 22 ^^


Min underbara numera 2åring :) <3<3<3 att man kan älska en hund så mkt, det är sjukt!

Kommentarer
Postat av: S A R A

Lilla goding Tyson :D



Svar:

Du kan va sötnos! <3

2010-11-22 @ 20:06:00
URL: http://rizzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0