10 juni . vikten...

På måndag e de nystart. Har vart alldeles för lat ett tag nu o skitit i maten osv. På måndag börjar de riktiga livet igen. Detta har bara vart en semester. Ingen cola zero, inget fikande, inget ljust bröd, inget godis o ingen skräpmat. Nu blir de fasta måltider, kalorisnålt o nyttigt!

Har inte många kilo kvar till mitt delmål som var 20 kg till Johan & Z´s bröllop o jag ska klara de. Den 6/7 ska jag sätta i löshåret så då måste jag va klar. Vetefan hur jag ska lyckas gå ner 5 kilo på 3 veckor men de löser jag. Min sista utväg är väl o dricka shaker, nee fy fan då dör jag hellre ^^ Låååånga promenader med Tyson, mkt crosstraining o mkt grönsaker o frukt får de bli, såklart kommer jag lyckas. Jag e ju grym som gått ner så mkt redan på egen hand utan o dricka shaker eller äta soppor. Äta lite o ofta, det är mitt motto :)


Jag i nov förra året


Jag i lördags!

Det är samma människa. Ignorera sminket men man ser ju hur mkt större jag är där :S När man ser gamla kort så kan man inte tro att man såg ut sådär. O de har jag gjort lääänge. Bara 15 kilo till min målvikt. Nu jääävlar ska fettet bort :D

Det är så kul när mina kunder på jobbet frågar mig om råd hur man ska göra osv. Man blir helt glad i själen. <3 de säger hur söt jag blivit o hur vacker jag är. Förstår ni hur kul sånt känns o höra? Det är verkligen kul att folk märker de, att man kan inspirera andra är alltid kul :) :) :)

Jag är bäst, ibland älskar jag verkligen mig själv <3

// fia . a new person

Kommentarer
Postat av: Z

Saknar lite uppdatering här gumman!

2010-06-30 @ 13:06:19
URL: http://tindrali.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0